UTPRESSNING

Jag har bestämt att jag inte ska skriva någonting förrän kommentatorsfältet är helt fullt med kommentarer om vad ni vill att jag skriver om. Antingen konkreta saker som typ "jag vill se alla skor som du har" eller bara "fler recept". Eller "jag tycker det är tråkigt när du skriver om vad du gör om dagarna".

 

Jag vill ju skriva en blogg med saker som ni tycker om att läsa och därför har ni nu chansen att skriva vad ni vill läsa. Och jag vill höra allt!

 

Nästa inlägg kommer när de flesta har skrivit en kommentar, jag vet ju ungefär hur många som läser varje dag. Skriv gärna något om er själva, jag har ingen aning vilka som läser, inte ens folk som jag känner!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nämen vilken fin hatt :D

2010-04-28 @ 14:58:12
URL: http://juliahallman.blogg.se/
Postat av: Esther

hahaha,du ser hotfull ut på bilden :p

Jag gillar att läsa om d mesta du skriver. bra me små tips på allt möjligt. min hjärna har stannat för dagen, så jag kommer inte på något särskillt som jag tycker du ska skriva mer om. Får se på d...

2010-04-28 @ 21:00:33
URL: http://svensonlivet.blogg.se/
Postat av: Sofia Lundell

Jag följer din blogg varje dag. Känner mig som värsta stalkern ;)



Din blogg ger mig lite glamour i vardagen. Jag är själv mer av en skogsmullelantistjej. Jag har inte ork eller tillräckligt med intresse att fixa med kläder, smink, smarriga recept, pyssel och heminredning. Därför älskar jag din blogg som den är!



Men Ok, jag förstår om du vill ha mer konkreta tips om vad vi läsare vill ha. Men mitt tips är att du skall fortsätta att utgå i från dig själv, dina vardagsbestyr och vad du brinner för. Då förblir det äkta och intressant.



Keep up the good work, girl :)



2010-04-28 @ 23:37:46
Postat av: Josefine

Jag får hålla med Sofia! Utgå från dig själv. Jag följer också din blogg och känner lite som Sofia. Jag tycker det är roligt med smink, naglar, recept, heminredning etc och din blogg ger mig lite extra motivation till att göra det som jag egentligen tycker är skoj men inte har ork till. Alla små roliga tips blandat med din vardag tycker jag om.

KramKram

2010-04-29 @ 08:01:53
URL: http://frokenlindholm.blogspot.com
Postat av: Ellen

Tja Ellen heter jag, trogen läsare som diggar din blogg!! Jag tycker din blogg är trevlig och mysig och du har mycket fina bilder! Fortsätt med mycket bilder och fortsätt att skriva som du gör om det som intresserar dig, det bli mycket bättre om man skriver om något som man verkligen är intresserad av. :)

Tips på sådant som du kan skriva mer om är filmer och musik :D

2010-04-29 @ 13:21:46
URL: http://hellogoodmorning.blogg.se/
Postat av: Malin - Foto & Design

Fin blogg! :)

2010-04-29 @ 20:13:10
URL: http://bymalin.webblogg.se/
Postat av: Fredrika

Jag får också erkänna att jag tycker om din blogg! Gillar att läsa om vad du gör och alla små ideer och roliga saker som du hittar på. Det gör en läsare gla! Kram

2010-04-30 @ 09:25:59
Postat av: Linda

Tack för alla kommentarer, nu väntar vi bara på dom andra som ska skriva vad dom tycker. Härligt att få ett ansikte på er också!

2010-04-30 @ 09:51:31
Postat av: elin

Hej Linda! Jag tycker som de andra ovan att din blogg redan är jättebra! Men som du vet är jag ju ganska intresserad av mat, så det får du gärna skriva mkt om! :) Gärna billig och enkel studentmat :)

2010-04-30 @ 11:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback