FREDAG OCH HELG!

Hello people! Idag är det fredag och både jag och A är lediga så det är ju lite extramysigt till skillnad från de fredagar när bara jag är ledig. Vaknade tidigt och har stått i duschen ett bra tag och fräschat till mig lite (jag har mina speciella ritualer i duschen som jag gör varje gång).

 

A sover fortfarande och jag funderade på att ge frukost på sängen men eftersom han inte uppskattar det så får han ingen (det är inte så många andra fel på honom, detta är det allvarligaste men det är ju så jobbigt att äta i sängen och det blir smulor i lakanen)

 

Igårkväll förresten hade jag, Anna och Esther mysigt, vi satte upp håret och hade picknik på Annas rum! Veckans höjdpunkt var det i alla fall.

 


Kommentarer
Postat av: Esther

Jag håller med, det var kul igår :)

2010-04-24 @ 00:59:27
URL: http://svensonlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback