FÅRSKINN

Kan tipsa om att även H&M har fått in höstens it-jacka, fårskinnsjackan, idag kom den in i webshopen. Nu vet jag ingen kedja som inte gjort en kopia på den hypade jackan som bland annat sågs på Acne, Burberry, DKNY, Helmut Lang och Hopes visningar. Visserligen är kopiorna bara fejkskinn men vill man, som jag, inte lägga överdrivet mycket pengar på en sådan här modefluga är det väl inte helt fel. 

H&Ms jacka är den billigaste jag har hittat hitintills: 299 pix kan det vara värt, dessutom kommer den att funka nsäta höst också så räknar man ut PPA (priset per användning) kommer det bli löjligt lite. Jag har redan klickat hem den...

Nu ska jag springa iväg för att träffa min kusin, var typ i början av sommaren vi sågs sist så det är på tiden nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback