HEMÅT

Nu städar vi för fullt innan vi ska lämna Gotland i eftermiddag. Vi kommer hem typ klockan tre inatt, gör inget för mig som ändå är ledig men för A som jobbar kommer det nog att vara rätt segt att gå upp imorgon kan jag tänka mig. Äntligen har jag varit på Gotland osm jag har längtat efter i flera år, lär nog dröja ett tag innan jag åker tillbaka, jag äääälskar Visby och raukarna var roliga att se men annars är det mest natur att titta på och det är INTE min piece of cake. Men klart att det kommer bli senare i livet, dock fredrar jag nog det under eftersäsongen som nu, vilket innebär lagom med folk och inte värsta Stockholmshetsen. Bye Bye Gotland, vi ses igen!

Gruppbild framför mega-huset som vi hyrde och bodde i under veckan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback