HUR SKA DET GÅ?

Hur ska det gå?
Hur ska det gå?
Hur ska det gå?
Hur ska det gå?
Hur ska det gå?

Din sol har landat i mitt knä och gått sönder
och våra rader trillar ur och ligger kvar
jag tror vi ljög fast vi sa att det var sant
vi var aldrig kära i varann
det bara kändes likadant

Nej, inte direkt, tänkte mer på hur ska det gå med min packning. Ni ser ju hur det ser ut. IT´S A MESS. Alla packningar den här sommaren har gått åt skogen. Jag har bara slängt i kläder utan att ha någon större koll vilket resulterade i att första gången hade jag för lite kläder, andra gången för mycket och nu... ja hur det ska gå den här gången kan man ju undra? Har begränsningar den här gången eftersom vi inte har mycket plats så nu måste jag SKÄRPA MIG! Lär väl ta lite tid det här ifall ni undrar vad jag håller på med...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback