MIDDAG

Efter rekommendationer så åt vi på Skafferiet, världens mysigaste lilla ställe med mat som verkligen tyder på att kocken vet vad han gör. Vi valde båda två ryggbiff med den godaste klyftpotatisen jag någonsin ätit och en sjuuuukt god pepparsås. Kostade därefter men det var det värt, riktigt gott var det. Efteråt blev det caffé latte och chokladbit, min första caffé latte som jag fått ner. Jag är ingen kaffedrickare eller dricker ens något med kaffe i trots att jag älskar lukten men den här var helt okej och i fortsättningen ska jag köpa den bara för skummet som var det godaste av alltihopa. Supermysigt och jättegott kan sammanfatta det här!

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback