PARTYALIAS

Igårkväll spelade vi partyalias och åt choklad tills jag mådde illa, ibland kan det bli för mycket av det goda också. Men spelet i alla fall var jättekul, har bara spelat det en gång innan när alla fuskade och alla vi som inte fuskade blev så sura att vi gick hem. Men igår fuskade ingen, och vi berättade i sagor, spelade hysteriska, förklarade kändisar och skrek av skratt så att vi knappt kunde gissa.

 

Nu ska jag gå upp och det blir scones till frukost idag, och sedan ska vi åka in till Visby, spela minigolf och äta glass. Solen skiner och det kommer bli en grym dag! (Jag ska inte heller vara sur en timme för att vi glömmer kameran hemma och min ring är borta och min ena sko glappar så att jag inte hänger med i tempot, som jag var igår)

 

 

 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback