EN ALLDELES VANLIG TISDAG

När jag har VFU känner jag att mitt liv inte har så mycket variation på spännande saker att erbjuda. Vill ni se något så får ni säga till, annars är det - som ni märker - lite klent med inläggen ibland. Men såhär kan en dag se ut för mig, en vanlig tisdag helt enkelt.

07:30 På väg till skolan, det har verkligen kommit massa snö under natten!

 

09:24 En del av rasterna ägnar jag åt att skriva loggbok så att jag ska komma ihåg vad som händer på dagarna

 

11:02 På väg till ICA under ett hål för att köpa grillpinnar till nästa veckas julpyssel. Passar på att beundra snölandskapet!

 

11:47 Pinnarna målas röda eller gröna för att eleverna ska få mer tid till själva pysslet

 

12:45 Luciaträning på schemat

 

14:35 Dags för ett litet mellanmål efter att eleverna gått hem

 

19:08 På väg hem efter en lång dag med ett stort möte med hela skolpersonalen knäpper självutlösaren den här knappt urskiljbara bilden

 

20:03 Sy-tajm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback