JULGRUPP

Godmorgon! Igår efter granhämtningen åt vi julbord med mammas bror och hans familj, mys (!) och sedan tog jag med min kusin ut i pulkabacken för att jag ville åka pulka. Tyvärr var det fyra år sedan sist så jag körde ner en stav en gång, välte med tefatet och körde in i en snövall men det var kul ändå! Efter ett snökrig och medföljande smältsnö innanför tröjorna så gick vi in och gjorde julkort istället. Hade tyvärr glömt minneskortet till kameran hemma men istället får ni se en bild på en annan sak jag gjort.

Titta vad ohändig-med-växter-och-allt-annat-som-lever-och-är-grönt-jag har totat ihop. En liten julgrupp skulle man kunna säga, fast egentligen ska det ju vara mossa och grejer på marken men har inte hunnit köpa någon ännu.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback