OUR CHRISTMAS TREE

Nu är granen till sist också pyntad och klar, jag är lycklig. Vi hade som varje år delade meningar om vi ska ha en stor gran eller inte, A vill bara ha en liten bordsgran men jag måste typ ha en stor en för att det ska bli jul. I alla fall så har vi klätt den nu, som det sista av julstöket så nu är allting perfekt här hemma! Det luktar hyacint och gran och kassarna med familjernas julklappar står redo i hallen. Låt julen börja!



Vitt och silver är det som gäller






Vi har ingen julbock men däremot en liten julgris som jag fick förra året av en av A:s kompisar. Hur gulligt?
Observera också min nya julgransmatta, hur snygg som helst!!!



Den innan guldiga stjärnan sprejade jag med snöspray!



Glashjärta


Diverse olika kulor och en lång slinga med silverpärlor


Mina favoriter: snöstjärnor i glas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback