MIN SÖNDAG

Söndagen blev, precis som den förra, en familjesöndag, mys!!! Det började med att jag och A + mamma och pappaåkte och tittade på lillebrors innebandymatch, spännande värre! Efter det åkte var det middag och  lite schack-skola med morfar (schack har tydligen blivit poppis hemma nu).

Pappa och Andreas började dra kabel och borra i källaren (nåt med den nya tv-boxen) och jag och Julia satte en ära i att retas med Simon som älskar att retas tillbaka fast han inte vill erkänna det. Nu väntar ännu en vecka av VFU!




Jag följer matchen med intresse.

Simon längst bort





Så kan det gå!


Här ska det göras hål och dras sladdar


Väntar på pizza


Det kom en massa snö idag också!


Julia tecknade Simon och hans blivande fru samt Simon som medelålders (och fet)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback