KLÄ OM DINA SKRIVBLOCK

Alla anteckningsböcker man har är inte de snyggaste, i alla fall inte mina. Typ gamla collegieblock med gråa utsidor och randiga block i läskiga kräk-färger. Då brukar jag slå in dem i omslagspapper som man använder när man slår in paket. Om man har lite tjockare sådant blir det bäst resultat, ni ser på den med silvermönster så har det blivit lite valkar på en del ställen för att det pappret var så tunt. Använd vanligt limstift och glöm inte att sätta en bit papper på insidag också så att den blir snygg också. På ett av blocken blev det fult vid spiralen så då satte jag dit ett vitt sidenband, innan jag fixade insidan.

 

Nu ska jag ställa mig och dra fram bakgrejorna och dra på Kylie Minogue på Spotify. Min syster Julia kommer snart hit, vi ska höja affärernas inkomst genom att shoppa på nätet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback