Välkommen in i mitt badrumsskåp

Jag vill ha ordning överallt, och det gäller även badrumsskåpet. Glöm kvarglömda topsar på handfatskanten eller hopvikta, begagnade bomullsrondeller. Såhär ser det ut i mitt skåp!

Flaskor ska stå så att man kan se alla, de längsta innerst och de kortaste ytterst

 

Nagellack och parfymer

 

Bomullsrondeller i den lilla och håracessoarer i den stora korgen

 

Borstar, mascaror, pennor och läppglans samsas i korgen och i plastburken ligger det ögonskuggor, puder, rouge och sånt.


Kommentarer
Postat av: Maria Kornberg

Hej! Riktigt snygg blogg du har! Just nu har jag 10 gratisplagg på min blogg:) Ha det gött!

2010-01-04 @ 16:51:40
URL: http://www.mariakornberg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback