SOMMARLIV PÅ KUSTEN

Underbar dag! Det började med att vi åkte på en jättestor loppis med tusen miljoner saker överallt. Liksom noll koll men det är roligt att kolla då, rätt som hittar man något som man gillar. Jag köpte dock bara en brödkorg för att igår när jag bakade scones så fans de bara en jättestor med plats för typ 20 tekakor så jag köpte en mindre. en vit, rektangulär, det är bara ett blårandigt tyg inuti som fattas så kommer den se sådär shabby chic ut eller vad det heter. Kanske att jag ska ta med den hem och fixa det så att den blir riktigt fin.

 

Sedan åkte vi till Kungshamn och spenderade dagen med glass på bryggan, promenad shopping och en till loppis. Och stämningen var skön, ni vet, sommarlediga människor överallt som äter glass, går promenad, leker med sina barn, grejar med sina båtar och alla affärer öppna till sent på kvällen. Det är sommar! Nu ska vi äta kex och ost, titta på Prince of Persia och till och med brasan är tänd för mysfaktorns skull.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback