SEGEDAG

Idag har varit värsta segdagen, tror aldrig att jag, fortfarande efter att ha varit hemma ett dygn, har haft mina väskor ouppackade. Men det ska jag ta tag i ikväll, och då ska jag också packa inför båtsemester, sticker antagligen iväg på söndag eftersom det ska vara dåligt väder fram till dess. Boring! Den här gången ska jag packa när jag har klädinspiration, det hade jag inte sist och därför gick jag runt i samma gamla skruttkläder hela veckan vilket inte kändes jättekul.

Var och tittade p åResteröds tidigare idag, men hittade inget, A däremot köpte en kavaj, sedan har vi fortsatt att greja iordning här hemma. Nu blir det nog en kort runda för att få lite luft.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback