AJ

Hej, jag heter Linda och håller på att dö!

Fick kokande fett på benen så nu har jag härliga blålila märken där som bränner som eld typ fast det var två timmar sedan och jag har kylt och tagit på kortison. Hade ingen hemma så jag gick till mamma på vårdcentralen och fick en lite påse med braiga saker. Så nu ska jag dutta på sånt några gånger om dagen och hoppas att det inte blir några hemska märken så att jag kan gå i shorts i sommar. Har världens nageltrång också så jag känner mig inte jätte på topp just nu.

Därav den dåliga uppdateringen imorses, hade som sagt en kaosmorgon. Just det, nu msåte jag baka ut brödet som jag satte på jäsning för typ 2,5 timmar sen, innan allt detta hände. Och torka bort allt smält margarin som täckt hela spisen. Ryckte till så när jag fick lite på mig att jag välte ut halva kastrullen och sen sprang jag skrikande in i duschen och lämnade plattan på med fräsande margarin på så det var helt dimmigt och rökigt i hela lägenehten.

Ointressant att läsa om för er men jag tänkte typ att: den ångesten när margarinet kokade på mina ben måste vara snäppet innan döden.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Du ser ju hur glad ut som helst!

2010-06-10 @ 14:12:38
Postat av: Linda

Vad gör man inte för en bild ;)

2010-06-10 @ 14:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback