DÅ HAR DOM SAGT JA

Vilken fin klänning! Den var verkligen jättefin, full pott enligt mig, däremot kanske kamédiademet inte alls var min smak (eller buketten) men det handlar väl om traditioner och sånt där också. Det roligaste var väl att titta på, förutom brudparet, de andra klänningarna och frisyrerna på den ljusblåa mattan. Min favorit var nog Mette Marit faktiskt som kom i ljusblå klänning med volanger. Kronprinsessan Mary av Danmark hade en fin klänning också, däremot var prinsessan Madeleines blå klänning med volanger på kjolen och höga diadem lite av en besvikelse tycker jag. Silvia däremot hade full poäng med sin rosa klänning och ett sjukt fint diadem. Men gåshud var det, och är, det är ju inte slut än!

Själva firar vi med den officiella bröllopstårtan och två sorter av chokladen och nu i pausen grillar vi!

 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback