HERE WE GO TWILIGHTS

Eftersom tredje Twilight-filmen snart är här så passar jag på att uppdatera mig lite om de gamla filmerna och om böckerna...


Twilight/ Om jag kunde drömma:


Favorit karaktär i boken/filmen? Bella såklart men hela Cullens är alltid roligt att titta på

Bästa scen i boken/filmen? Alla scenerna där hela vampyrfamlijen är med.

Favorit outfit från filmen? De enda som har okej kläder är vampyrerna (inte Emmett förstås) så Alice eller Rosalie röstar jag på.


New Moon / När jag hör din röst:



Bästa scen i boken/filmen? Bella och Jakob-scenerna

Favorit outfit från filmen? Rosalies svarta outfit på Bellas födelsedag

Eclipse / Ljudet av ditt hjärta:


Bästa scen i boken? Bella & Edward på ängen!

Favorit citat från boken?
I promise to love you forever — every single day of forever.

Vad ser du mest framemot i filmen?
Förlovningen

Breaking Dawn / Så länge vi båda andas:


Bästa scen i boken? Bröllopet, Bellas förvandling till vampyr, vampyrernas och varulvarnas "försoning"

Vad ser du mest framemot i filmerna? Att Bella äntligen blir vampyr, att de gifter sig och får Renesmee



Team Edward eller Team Jacob?
Team Jacob

Favorit skådis?
Kristen Stewart, Taylor lautner och Ashley Greene

Vem skulle du vilja spela?
Ingen, tänk er mig som skådis (eller snarare, det går inte)

Vilken är din favorit bok?
Breaking dawn

Vad tycker du om slutet i Breaking Dawn?
Perfekt!

Hittade en läskig bild på Bella när hon är gravid med halvvampyren Renesmee. Kolla in tassarna eller klorna elelr vad det heter, snacka om läskigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback