MIN MIDSOMMARAFTON

Min midsommar var grym, dagen började med mysfrukost med min man som var ledig dagen till ära och sedan solade vi i hopp om att få lite färg. Tills jag hade bestämt träff med tjejerna för att binda kransar inför kvällen, den obligatoriska hårprydnaden en sådan här dag. Vi fick ihop kransar att ha på kvällen då själva firandet var.


Vi tre tjejer som fixat festen hade bjudit in en massa folk, känt som okänt med tanken att många är nog upptagna redan, men det blev en hel del folk som kom och vi njöt av  midsommarmat, lekar, femkamp, skön musik och skrattade och hade den perfekta midsommaraftonen helt enkelt. Bästa festen på läänge!


 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback