EN LÅÅÅÅÅNG LISTA...

Kom hem nyss från Färgelanda där jag sovit i natt, så nu blir det till att sätta igång att göra iorning här hemma. När jag kom hem var persiennerna neddragna, grejer överallt och sängen obäddad. Lite helgfeeling får det ändå vara! Under tiden får ni en lista...

 

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
Oj, minst 6 stycken i alla fall

Vilken svordom använder du mest?
ingen vad jag kan komma på

Vilken var den senaste filmen du såg?
Alica i Underlandet

Har någon av dina vänner barn?
Ingen av mina närmasta vänner (tyvärr!)

Har någon någonsin kallat dig lat?
Hmm, ja rätt så många gånger...

Föredrar du vanlig mjölk eller chokladmjölk?
Klart att chokladmjölk är godare!

Vad åt du till middag?
Ingen riktig middag idag, har inte hunnit, men en massa mackor blev det. Med keso.

Använder du huvtröjor?
Nej, bara som mys. Hemma, i båten och på grillkvällar typ.

Vem var den senaste som ringde dig?
En försäljare som skulle sälja en ny dator. Men det var ingen såndär dåååålig dator utan en som håller och har kvalitet. (Jo, man tackar, det har man ju inte hört innan...)

Tror du folk pratar bakom ryggen på dig?
Självklart! Finns det någon som INTE pratar bakom ryggen på någon annan?

Hur många syskon har du?
Tre små härliga syskon ;)

Är du blyg inför det motsatta könet?
Jag är väl blyg för alla, vilket kön det än är. Fast jag lär mig. Vi ska inte prata om hur jag var när jag var liten...

När flög du senast?
För en knapp vecka sen!

Läser du för skojs skull?
Jaa, bara chiclit i princip

Diskar du din egen disk?
Ja, ibland

Har du gråtit offentligt?
Haha, ja på mitt eget bröllop. Men det var väl enda gången tror jag.

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Ja, självklart. På den punkten lever jag definitivt på dom gamla traditionerna.

Kan du kasta macka?
Ja, några gånger har jag lyckats men det är inte mitt främsta skill så att säga.

Vem var din favoritlärare?
Min klassföreståndare de två sista åren i gymnasiet. Bättre lärare får man leta efter!

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
HUMOR!

Har du någonsin blivit attraherad av en oattraktiv?
HAHAHA, vad är det här för frågor?

Gillar du din boendesituation?
Jag gillar den men drömmer om något annat!

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Misnt åtta timmar, jag är som ett barn.

Äter du frukost dagligen?
Ja, har börjat älska frukost på senare år.

Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Ja, ibland men inte alltid.

Hamnade du ofta i trubbel för att du pratade under lektionerna?
Nej, jag var en ängel i skolan! Snarare hade jag som mål varenda termin tills jag började högstadiet att prata mer, haha.

Hur gammal blir du din nästa födelsedag?
tjugoett år, jag börjar bli till åren inser jag, men samtidigt har jag aldrig haft det bättre än jag har nu på alla sätt!

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
OM, stör min nåt fruktansvärt på felstavningar och sånt där.


Tror du att gud är en man eller kvinna?
man tänker jag mig honom som.


Vad var det senaste du åt?
naturell yoghurt med havrekuddar

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
skoja med mig, nej, jag är inte mycket för sånt


Sover du på sida, mage eller rygg?
alltihop


Har du någonsin köpt något från ebay?
jajemen, en massa saker


Tycker du om att krama folk?
egentligen är det inte min grej men folk som jag tycker om är ju alltid trevligt.


Skulle du säga att du är trendig?
både ock


Om  någon som du inte var intresserad av bjöd dig på en dejt, hur skulle du reagera?

troligen gå ändå eftersom jag inte kan med att säga nej till folk för det mesta.


Vilka böcker, om några, har fått dig att gråta?
inte så många, någon kanske.


Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?
haha, nej inte direkt


Om du hade varit född av motsatt kön, vad hade du hetat?

Jonatan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback