VÄSKA FÖR DEN VARMARE SÄSONGEN

Halsen gör ont och näsan börjar bli tilltäppt, omväxlande rinner. Till och med ögonen rinner, jag menar verkligen rinner, har inte varit med om det innan att ögonen rinner. Trodde det var mer sånt som man sa eller skrev i böcker när man beskrev en förkylning. Men tydligen inte för jag är definitivt på väg att bli riktigt förkyld eller sjuk. Har stoppat i mig lite vitaminer och ska dricka mycket vatten och honungsvatten och äta massa vitlök och c-vitaminer.

Men idag köpte jag en ny väska som jag tycker är jättefin. Den kommer från Lindex, kostade 199:- bara så det är ett riktigt kap som kan hänga med på vårhäng och varma sommarkvällar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback