BYGGA-BRÄNNA-DAG

Första riktiga sommardagen idag! Jippiiiiie! Mer av det! Jag har legat och solat lite idag, jag ska på bröllop på lördag så jag har fasat över att mina armar är vita och mitt ansikte genomskinligt. Benen kommer inte synas som tur är så dom slipper jag oroa mig över.

 

Men idag var ju idealiska dagen att få lite färg på sig (andra dagen som man ens har kunnat få lite sol på sig och förra gången blev jag ju lite fläckig i brännan). Men imorses peelade jag hela kroppen för att få bort alla döda hudceller så idag belv det bra. På det området, jag solade bara framsidan så på ryggen är jag helt blek fortfarande, haha, men det ska vi förhoppningsvis kunna fixa med någon mer soldag innan lördag (eller?)

 

PS. Någon som känner någon som vill köpa hamsterburen i hörnet undrar min syster? Det är en transportbur men sedan finns det även en jättestor vanlig bur med en massa leksaker och grejer för hamstern. Funkar för marsvin och liknande djur också. DS

 


Kommentarer
Postat av: Lillasyster herself!

Och min gamla hamsterbur fick vara med oxå! Kanske nån av dina läsare som vill köpa den!! :p

2010-05-03 @ 21:47:20
URL: http://juliahallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback