DOP

Precis hemkommen från ett jättefint dop för lilla Stina, det var först i kyrkan och sedan var det smörgåstårta och prinsessstårta, biskvier och grejer i församlingshemmet efteråt. För mig som inte direkt frossar i sådana saker nuförtiden var det jäääääätteeeeegott! När jag kom hem var jag tvungen att köra ett mini-träningspass. Det är gött när man faktiskt VILL träna lite. På tal om dopet så tog jag inga bilder under själva cermonin, hade bara med mig minikameran och då blir det ju inga superbilder så jag hoppade.

 

När vi kom hem var A tvungen att prova brandstegen från vårat köksfönster så han ut på den och vi andra hängde i fönstret och kollade på. Men det gick bra trots allt... Nu ska det bli lördagsmys.

 

Ser ut som en jätte bredvid Esther...

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback