GÅRDAGENS LILLA MEN VÄL UTVALDA SKÖRD

Eftersom jag inte skulle köpa så mycket så blev det istället några få, väl valda saker som jag kom hem med igår. Bland annat det här supersnygga halsbandet i size större som jag sett tidigare, dock inte i butik, trots att jag letat efter det i hela Göteborg. Men idag så hängde det där ensamt och utan prislapp lite hoptrasslat på en ensam pinne och då var jag inte sen att rycka åt mig det. Mer än såhär ser ni inte förrän på torsdag, då ska det användas. Blev dessutom lite nagellack från favoriten Depend, ett vitt och ett fräscht grönt.

 


Kommentarer
Postat av: Sofie

om ni vill ha betydligt fler besökare på er blogg/hemsida kan ni klicka på den här länken och bli medlem på en hemsida helt gratis. Där samlar man poäng och desto fler poäng ni har, desto fler besökare kommer till ens blogg/hemsida.



Länk: http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=soofiee

2010-05-30 @ 12:17:23
URL: http://www.soofiee.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback