JAG KAN ALDRIG HOPPA BUNGYJUMP

Någonting jag tycker om med mig själv:
Att jag är planerande och håller koll, har framförhållning liksom.

Någonting jag inte tycker om med mig själv:
Jag är väldigt blyg i grund och botten men det blir bättre och bättre med det. När jag var liten började jag i princip gråta när någon främmande människa prata med mig.

Detta är jag rädd för:

Att få någon kronisk, allvarlig sjukdom, eller att någon som jag känner väl ska få det.

Egenskap jag gärna vill att min partner har:

Självklart HUMOR! Eller förståelse för min humor, jag ät sjukt lättroad.

Är jag kär just nu?

JA!!!

Följande saker vill jag göra innan jag dör:
Få barn, köpa ett hus, bli rik och resa mycket! Bland annat.

Följande musikstilar tilltalar mig mest:
Rnb och rock

En film jag älskar:
Oj, en? Jag älskar många: Sex and the city, The ugly truth, Bröllopsduellen, The holiday

Favorit tv-program?
Solsidan när den gick, men det kommer ju en ny omgång i höst som tur är!

Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:

Gillar mitt hår

Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:

Min näsa!

Vad lyssnar du på just nu?
OMG med Usher

Vad har du gjort/ska du göra idag?
jag har städat, duschat, diskat, handlat, planterat frön och så ska jag baka, ta upp lite fika ur frysen och slå in lite paket.

Hur många barn vill du ha?
2 stycken, helst en av varje

Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
Nej, aldrig!

Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?

Lunch med några klasskompisar, på vårat stammisställe, en soppresturang

Favoritchoklad?
Lindt choklad!!! Älskar´t!

Klarar du att tanka själv?
Haha, jag trodde det stod "tänka själv" så då tänkte jag att "ja, någon gång har jag väl gjort det..." haha. Men tankat alltså, ja det är lite olika, ibland får jag inte upp locket, nästa gång fattar jag inte att man ska stoppa i kortet innan det kommer någon bensin. Så för mig tar det i snitt en 20 minuter att tanka varje gång. Min stackars man får alltid arga och superirriterade, stressade samtal av mig så fort jag ska tanka.


Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken:

Jag har ju redan hittat min kärlek så helst mångmiljonär!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:

Absolut, även om det inte var så för mig.

Vad har du i din väska:
Almanacka, skrivblock, pennfack, plånbok, sminkneccessär, munspray, tuggummi (fast jag inte äter det)

Vad är du tacksam för idag:
Oj, mycket, för min man, min familj, mina vänner, att vi är friska, att vi har det bra på alla sätt och vis. Med mera måste jag skriva för jag är tacksam för mycket mer, bland annat att jag har gått ner 6 kg, att det är en rolig vecka det här med bara lite skola, att jag har klarat alla tentor hitintills, att min hy har blivit så fin, ja ni fattar men man kan ju inte skriva allt.



Kommentarer
Postat av: Sofia

Linda!



Kan du inte lägga ut några bilder på dig som brud. Vet att det är några år sedan, med bröllpopsbilder blir väl aldrig för gamla :)

2010-05-04 @ 15:08:45
Postat av: Linda

absolut kan jag göra det, ska se om jag kan rota fram några :)

2010-05-04 @ 15:11:04
Postat av: Esther

kul lista, har du lånat den av någon lr kommit på själv?

2010-05-04 @ 23:20:47
URL: http://svensonlivet.blogg.se/
Postat av: Esther

gött, för då tar jag den av dig :)

2010-05-07 @ 00:06:14
URL: http://svensonlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback