EN NÖJD LINDA

Asså sheeeat! (Som Ullis säger i Cirkus Möller) Vad jag känner mig nöjd idag, jag hade inget planerat för idag så när jag vaknade satte jag mig och knåpade ihop två hela skoluppgifter så nu är jag klar med hela kursen förutom VFU som börjar på måndag. Behöver alltså inte åka till skolan förrän 10 januari om jag inte vill. Fast det vill jag nog ändå, det är ju lite segt att bara vara hemma i längden.

Dessutom har jag suttit och pysslat med nål och tråd idag också och är mycket nöjd med mitt resultat. Har gjort lite broscher och liknande som jag tänker använda på diverse olika plagg. Tänkte så småningom komma med lite tips på hur man kan piffa upp sina kläder utan att köpa nya om ni tycker att det skulle vara roligt.

Nu är det strax tacokväll med de bästa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback