FREDAGSLÄSNING

När jag var inne på H&M i eftermiddags plockade jag med mig deras vintermagasin, inte nog med att det är glammigt på framsidan, inuti är det glamour på varje sida med massa inspiration inför jul, nyår och glöggfester! Dessutom är det späckat med stiltips och plagg som kommer att komma ut inom det närmaste. Och självklart hittar man fler saker som man måste ha.

Ikväll blir det mys framför Idol och Cirkus Möller (får man verkligen visa sådana program på TV?). Men först ska jag laga någon god middag till mig och min man. Ha en bra fredagskväll!


 

Den här gulingen är bara så mycket ha-begär. Hade jag fått välja bara en grej ur H&Ms Lanvinkollektion hade det lätt blivit denna. Dock är 1500 lite mycket för mig som lever på studiebidrag *snyft*

 

Glitter och glam var det ja. Nyårsvibbar - ja. Halsbandet och örhängena hamnar direkt på önskelistan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback