GE BLOD

Efter skolan åkte jag till blodcentralen och tappade mig på lite blod och käkade massa skorpor och drack kaffe och jag måste slå ett slag för det här med blodgivning alltså. Jag tänker som så att eftersom jag inte ger till välgörenhet eller hjälporganisationer så ger jag iaf blod och det räddar också liv, alltid något i alla fall. Dessutom vill jag att det ska finnas blod till mig om jag skulle råka ut för en olycka och därför är det så viktigt att ge lite av sitt blodöverflöd.


Fördelar:

  • Varje gång man lämnar blod kollas ens hälsoläge upp.
  • Man får fika och det finns massa goda saker att välja på.
  • Checkar som funkar på nästan alla affärer eller gåvor (inklusive reseersättning om man bor mer 2 mil bort eller mer)
  • MAN RÄDDAR LIV!

PS. Dessutom är de jättetrevliga och på det stället där jag går är tanten i receptionen är hur rolig som helst och snäll. Dessutom ser hon ut som Petra Medes karaktär i Välkommen åter (hon som jobbade på elgiganten med sin dotter och mamma)



Idag valde jag de här fina champagneglasen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback