LACE AND RIBBONS

Sånt här är bland det bästa jag vet! Att med enkla och billiga medel förändra något oanvändbart till användbart. Därför köpte jag massa band och spetsar på sybehörsaffären och letade fram tröjor och koftor som jag inte längre använder eftersom de är så tråkiga.

Sedan var det bara att använda fantasin och nål och tråd så fick jag nya klädesplagg att använda. Hitintills har jag fått fyra nya koftor och tröjor för sammanlagt 150 kronor. En bråkdel av vad fyra nya koftor skulle kosta.

Måste bara tipsa om ett roligt inlägg som min syster gjorde från hennes resa ner till stan igår. Det är värt ett klick.


Vita, smala ripsband och en stor vit rosett


Fuskskinn fastsytt på armbågarna



Vit spets fastsydd runt halslinningen och hela vägen ner



Svarta, breda ripsband och svart spets som jag rynkat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback