TID PÅ MORGONEN

Godmorgon säger jag medan jag sitter här med tända ljus och äter frukost, ska vara vikarie idag på skolan. Jag tycker det är skönt att kunna ta det lugnt och ha det lite mysigt på morgonen istället för att stressa och antagligen glömma något hemma så detta gör jag varje gång kvällen innan jag ska upp tidigt:

  • Lägg fram en hel outfit (alltså underkläder+övriga kläder och accessoarer) så slipper du välja på morgonen och prova vad som passar ihop då.
  • Packa väskan med böcker och mellanmål (eller gör iordning mellanmålet och låt det stå färdigt i kylen)
  • Förbered frukosten om det går. Ställ fram porslin och smörknivar, se till så att det finns frukost (så att inte bröder ligger i frysen eller att någon tagit slut på filen t.ex.)


Sedan på morgonen är det bara att hoppa i kläderna och ta med sig väskan!

Dagens accessoarsamling ligger på bänken och väntar...


Kommentarer
Postat av: Kulan

Anmäl dig gärna till Månadens Bästa Blogg hos mig =)



Vinnaren kommer bli länkad på en av de tolv största bloggarna i Sverige och få en fin present på köpet, värde över 1200kr!



2010-11-24 @ 14:37:47
URL: http://kulansplace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback