TISDAGSLISTA

Frukost: Råggröt med äpplemos och mjölk


Dagens Outfit: Önskar jag hade någon av tjejerna i The Citys outfit, till exempel Olivia Palermos, men jag får stå ut med min egen som idag visar upp mörka stuprör och en vit skjorta.


Gjort: Surfat runt, ätit frukost och slängt i en ny tvätt


Planer: Börja på min VFU-analys, plugga in fler pedagogiska begrepp, handla, steka upp kycklingen i kylen och frysa ner innan den blir dålig


Lunch: Det blir nog laxfilé med grönsaker


Läser: Förutom kurslitteratur är det som vanligt bara chic-lit, just nu en svensk som heter Här och Nu


Väder: Frost och soligt = jättefint. Kanske man ska ta sig en kort promenad?


TV-program: Tisdag…hmmm, just ja, House går ju ikväll


Tänkvärda: Hur snabbt den här hösten har gått, om 1,5 vecka är det första advent och jag har knappt hunnit med. Men det känns skönt, annars brukar jag gå och räkna dagarna fram till jul.


Kom-i-håg: Boka klipptid

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback