VIKARIEN

Dagens uppgifter har varit att kopiera, lära ut engelska prepositioner och släpa madrasser samtidigt som man ska lösa konflikter, tänka på att behandla alla lika och förklara att jag inte heter Vikarien. Jag har, som ni kanske föstår, vikarierat idag, i engelska och idrott vilket var mycket roligare än jag trodde (egentligen två av mina "hat"-ämnen nämligen). Och ärligt talat - det är mycket roligare att ha egen klass än att bara gå med en annan lärare faktiskt. Nu ska jag snart iväg och träffa lite fina tjejer!

 

Vikarien på språng

 

Vikariens utsikt

 

Vikarien planerar lektioner


Kommentarer
Postat av: Kicki

Mitt klassrum =D

2010-11-12 @ 14:29:40
URL: http://kickisfoto.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback