101010

Då var det söndagen den tionde i tionde år tvåtusentio. Och än lever man. När jag kom upp ur sängen vid ett-tiden så blev det en powerwalk och sedan gick jag till Esther för att fortsätta hjälpa henne med flytten.

 

Jag har nästan flyttat in där känns det som, och varenda gång jag är där äter jag upp alla deras clementiner och knäckebröd. Det har blivit en tradition numera. Men imorgon sker själva flytten så idag var nog sista gången. Kommer sakna det...clementinerna alltså.

 

Använde min nya blåa skjorta idag som jag köpte på Ullared. ÄLSKAR DEN!!! Skitsnygg och jeteskön.


Kommentarer
Postat av: Esther

hahaha! Clementinerna kommer sakna dig med. Men det blir ju ett ledigt rum när jag flyttat ut, så om du vill stanna går det bra ;)

Har vart grymt bra med din hjälp, hade aldrig hunnit allt själv!

2010-10-10 @ 23:32:50
URL: http://svensonlivet.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja det vore en idé. Med mina clementiner då.

2010-10-11 @ 15:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback