BÄTTRE SENT ÄN ALDRIG

Jag kunde inte blogga i helgen för internetanslutningen fungerade inte så jag hoppas ni har varit ute i det fina vädret istället för att hänga här ;) Ber om ursäkt för det.

Tänkte slänga upp ett inlägg här lite snabbt för ikväll ska vi vara med mina familj; käka mat *magen kurrar* och titta på rallybrudar. Så här kommer vad vi gjorde på lördagen, vi var i stan på förmiddagen och hade det trevligt med andra shoppingsugna människor innan vi åkte hem och började förbereda inför kvällen då Jennys hade 20-års fest!

Fler bilder kommer...

I stan var vi och tittade på den kyrka där J & J ska gifta sig i och kollade hur den såg ut




En nyklippt Kicki gjorde deg till kvällens pajer.

Jag rullade håret på Jennys



Jakob var skeptisk till mina kunskaper inom det området?!?


 
Men killarna var också duktiga och gjorde pajer och hjälpte till


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback