BRYN- OCH FRANSFÄRGNING

Provade att färga fransar och bryn med Depends fransfärgskit idag. Första gången och jag har hört att det inte ska vara jättebra men jag tänkte att man får ju pröva i alla fall, fast jag helst skulle vilja göra fransförlängning. Det är skönt att se lite fräsch ut när man inte sminkar sig också.

De gav färg men det syns knappt på mig eftersom jag redan har så mörka fransar. Fyllde i brynen lite också för att om möjligt slippa att fylla i dem med pensel varje morgon och där syntes det mer, men kanske borde jag ha brun färg där istället och dessutom måste jag fylla i dem mer ut på kanterna. Men lite nytta gör de och trots att det inte färlänger fransarna som min mascara så är de väl okej. Kostar inte särskilt mycket och räcker till flera färgningar så blir inte mycket per gång i alla fall.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback