FLASHBACK

Såhär såg det ut för ett tag sedan när Julia var här. Nu gör jag alla de sakerna själv; tvättar, sorterar kläder och försöker få ordning här hemma. Mycket tråkigare.

 

Men hatar man att komma hem efter en helg till ett hem med full tvättkorg, lite saker utspritt här och var, odammsuget (har iof inte provat men kan tänka mig det) så får man städa, gott folk!

 

Förresten säger alla att vi är ju sååå lika och "jag trodde att du var Julia!" men själv tycker jag inte att vi är så lika så att man inte skulle se vem som var vem. Jag menar håret är det mest lika och då har jag ändå spikrakt och hon lite halvlockigt och kroppsformen är helt olika osv osv.


Fast jag tar det som en komplimang för jag är inte direkt den snyggaste i syskonskaran, vi kom i ordning, den o-snyggaste först och sen blev dom bara sötare och sötare. Synd att man skulle vara först då bara, haha. ;) Fast nu låter det som att jag är en sån där onöjd typ. Det är jag inte, bara med vikten och min näsa och det förstnämnda håller jag ju på att få bukt med i alla fall.



Kommentarer
Postat av: elin

Hej Linda! Är allt bra med dig? Tycker att vi borde ses snart! Skulle vara jättekul att få se hur ni har det i Ljungskile! :) Följer din blogg flitigt och du är så himla händig o påhittig (det var iofs inget nytt), önskar att jag hade fått lite mer av den egenskapen ;) Bloggen är förövrigt jättebra och man får massor av inspiration! Kram!

2010-10-15 @ 11:53:52
Postat av: Linda

Ja absolut! Ljungskile har kanske inte så mycket att erbjuda som vanligt men ;) Men tar det på fb, lite lättare.



Kul att du gillar förresten :)

2010-10-15 @ 15:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback