FRISYRTEST

Nu på morgonen har jag försökt mig på frisyridéer inför vårens bröllop. Provade mina nya papiljotter inatt och jag är helt kär i den metoden nu! (Förutom att de gör ont att sova på då) Det tar inte låg tid att rulla upp håret på spolarna och sedan har man världens finaste svall på morgonen. Fina lockar och en grym volym, nästan för mycket volym för mig men det är ju lätt att fixa till.

 

Ska hursomhelst ha utsläppt hår på systers bröllop så den översta frisyren är helt spikad. Sådan har jag velat ha så länge men inte kunnat göra för att håret varit för kort. Den andra försökte jag göra efter bilder som jag hade letat fram men hade helt enkelt för långt hår. Så den får nog stryka på foten för den här frisyren. Jessica Alba på Oscarsgalan. Kan vara de snyggaste frisyren hitintills och flätan kommer hålla i sig i vår också och det passar ju jättebra med lite romantiska frisyrer på bröllop.

 



Fast den var ändå ganska snygg, hade tänkt använda mig av antingen levande eller tyg-rosor i håret också om jag har en sådan här enklare frisyr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback