HOPPA I LÖVHÖG

Igårkväll vad jag och hjälpte Esther att flytta till nya lägenheten. Jag och Julia kom lagom till fikat, när allt redan var överburet, hehe. Men det är ju en god gärning att käka godis och nybakat bröd, eller hur?

Men vi gjorde möda för lönen efteråt istället och hjälpte till att packa upp allting (det roligaste ju!) och det blev väldigt mysigt, och ännu bättre blir det när allt kommer i ordning ordentligt. Och som sagt, nu blir det massa tjejkvällar där, eller hur Esther?

Tyvärr laddade batteriet ur sig efter att jag och Julia tagit dessa fina bilder så jag kunde inte ta fler på kvällen. Men håll till godo!

Stackars ungen som har krattat ihop högen (såg han nämligen härom dagen när han stod och kämpade med den...jag är en hemsk människa)





Kommentarer
Postat av: Esther

fy vad hemsk du är! Var det lövhögen utanför mig?



ps. ja, massor med tjejkvällar framför oss, det blir mysigt ;)

2010-10-12 @ 15:04:52
URL: http://svensonlivet.blogg.se/
Postat av: Linda

haha ja det var det.



ja det blir det!!!

2010-10-12 @ 18:46:54
Postat av: Esther

NÄE!!! Stackars honom. Han är en jättesöt liten kille med glasögon som inte ser ut att kunna göra en fluga förnär. Han måste ju ha krattat den helt frivilligt (hoppas jag). Men ni kanske inte förstörde högen helt?

2010-10-12 @ 23:43:51
URL: http://svensonlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback