NEW

Just nu har jag kommit in i nåt sorts behov att förnya lite här hemma, blir lite sån på hösten och våren nämligen. Blir typ galen på att man inte kan göra nåt (bor i hyresrätt) men man får väl göra det man kan i alla fall, lite småinredning kan man alltid byta ut osv. Så igår gav jag mig på det mesta.

1. Rensade ur köksskåpen, slängde lite, gav bort lite och plötsligt har vi en nästan tom hylla över. Då kan man ju fylla på med nya fina saker!

2. Slipade och målade några små lådor, i köksinredningen, vita.

2. Attackerade hörnet i vardagsrummet och tog bort mer än hälften av alla svarta lådor, ställde in dem i förrådet och fyllde upp dem med alla filmer och böcker som stod i bokhyllan. Ställde in lite saker jag redan hade hemma och blev ganska nöjd. Men ska köpa lite nytt och dessutom klä om lådorna i vitt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback