NY VECKA

Godmorgon!

Nu ska jag ge mig ut på en powewalk innan mina projektarbetesgrupp kommer hit på en dag med hårt arbete. Vi måste köra järnet idag nämligen för att det har strulat rejält innan så vi inte har kunnat komma igång ordentligt. Så idag gäller det verkligen!

Slängde upp några bilder från helgen till, Take me back, säger jag denna måndagsmorgon. Låt oss spela Ticket to ride, äta frukostar i en timme med nybakat bröd och marmelad och färskost och vara ute i höstluften och spela krocket och leka sista paret ut!






Vedpåfyllning


Mys i soffan


Delade meningar om jonatans fascination för hur billigt nagellack är


Cykelproblem






What?!?


Det blev ett fint sandslott till slut som står kvar


Favoritspelet alla kategorier denna helgen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback