TISDAG

Just nu sitter jag här med en massa papper i olika högar som jag har skrivit ut. Det är projektarbeten hit och dit, instruktioner inför examinationer osv....Gäller att inte blanda ihop sakerna bara. Men idag ska vi skicka in projektarbetet och sedan är det bara en opponering kvar så det känns ändå skönt. Men sådana tråkiga saker ska jag inte prata om nu.

Planerna för dagen är att gå ut på en powerwalk när det har blivit lite varmare. Just nu ser det ut som snö på marken av alla frost, och i kväll ska vi antagligen åka och köpa ett nytt matbord. Håller som bäst på att sälja vårt gamla barbord på blocket så jag hoppas att det är någon som nappar på det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback