ULLARED

Då så! Efter en dag på Ullared har vi åkt vidare till destination höstmys. Vi är ett gäng som ska vara här, ute på landet och bara andas höstluft, spela spel, äta god mat och ha det roligt. Så i helgen, som många andra helger, så blir det inte så mycket pysseltips och annat utan mer bilder och lite lantliv här.

Men Ullared var det idag med syster, var jättekul. Jag spanar mest efter grejer, köper nästan inga kläder eller
sådant för det är så värdelös kvalitet och seriöst ingen passform alls. Men idag hittade jag faktiskt en skjorta och lite underkläder. Anyway, nu är det mat här!

Fikapaus i "baren" som en gubbe kallade det

Kicki provar skor...

 

...och jag fotograferar mig själv

Räknudlar till lunch


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback