LINDA ÄR HÄLSOSAM (för första gången i sitt liv)

Så kallt ute men ändå fint väder som är perfekt för powerwalking! Man måste liksom pinna på för att inte frysa i början. Det börjar bli en fin rutin för mig, i alla fall sålänge detta vädret håller i sig, när slask och vinter börjar komma är jag mer tveksam till vad som kommer hända. Typ hej fläskberg! På tal om sådant så har jag gått ner 13 kilo så nu har jag bara 7 kilo kvar till mitt ursprungliga mål. Just nu är det trögt, den fasen då det går så lätt i början är kasnke över.

Och på tal om frisyrer tidigare idag, vem har sagt att man inte kan vara snygg i håret när man tränar? ;)



Kommentarer
Postat av: Elinor

mycket duktigt! (både viktnedgången och motionen och frisyrerna :)tyckte den första frisyren blev väldigt fin, vad gjorde du förutom att pinna bak lugg och så?

2010-10-13 @ 16:55:07
Postat av: Linda

tack! Rullade håret på spolar över natten som sagt och när jag tog ut dem satte jag bara upp det med några hårspännen och sprejade. Typ 5-minuter tar det =)

2010-10-13 @ 20:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback