SEN UPPDATERING

Eftersom jag har varit så dålig på bloggningen så kommer en bildbomb. Igår kom jag och Kicki fram på eftermiddagen och eldade järnet hela kvällen så att vi nästan trodde att skorstenen skulle spricka. Så småningom när de andra kom åt vi mat och spelade spel. Sedan gick vi tjejer och la oss och pratade men killarna stannade kvar uppe och tittade på film och drack cola och åt chips...

 

Idag däremot så åt vi megafrukost på morgonen med nybakat bröd och grejer och vi hann även med en cykeltur in till centrum och gick på marknad bland allt folk. Trots att några cyklar pajade så kom vi i alla fall hem till slut. Nu har jag och Anna varit på en promenad och nu blir det middag, den hela kycklingen med rotfrukter som jag la upp recept på härom dagen.

 

Mat igårkväll

 

Man måste ju elda på

 

Sällskapsspel

 

Början av cykelturen gick bäst, sedan hade vi två cyklar kort

 

Jag hittade en lapp som annonserade om en loppis

 

Påväg till gågatan, det var så trångt att det inte gick att ta särkilt bra bilder, knökat med folk, tivoli, marknad och grejer. Typ hela befolkningen var där!

 

Fika på Gunters

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback