IF I HAD YOU, THAT WOULD BE THE ONLY THING I EVER NEED

Jag är som en besatt efter en poncho!!! Alltså jag menar besatt på riktigt, en cape skulle också gå bra. Så fort jag ser nån på stan med en sån stannar jag och fipplar med mobilen eller låtsas stå och titta efter någon, för att kunna kolla in den och jag har varit i varenda affär för att scanna utbudet och i varenda webshop jag kan komma på.

Hittade en grå härlig sak på Accent men den var lite dyr, och den kamelfärgade som H&M har fått in som är med på varenda reklamskylt är snygg men känns som att jag redan tröttnat på den eftersom den syns överallt. Jakten goes on!!!


Den här, ja tack! Tyvärr är det en från förra säsongen eller till och med för två säsonger sedan. Jag är inte alls bitter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback