MORGONPIGG

Trodde jag skulle vara hemma igen vid 10 från ett morgonmöte på min praktikskolan men det drog visst ut till klockan ett innan jag kom därifrån. Var så längesedan jag var där så jag blev kvar lite och pratade med "min" lärare (som för övrigt är grym!) och vi tittade på bröllopsbilder tillsammans, pratade om valet, diskuterade skillnader mellan olika skolor osv.

Nu är jag i alla fall hemkommen och har brett mig några skogaholmslimpor med gurka och plommontomat till lunch. Ska sätta mig och plugga nu en stund i eftermiddag.

Btw, vad tycker ni om mina nya brillor som jag har köpt, invigde dem idag. Passar jag bäst med eller utan? Har alltid tyckt att jag ser ut som en riktigt nördig fröken men å andra sidan så är det nog en vanesak, tyckte dessa såg helt okej ut, lagom "geekiga" och jag ska ju bli fröken så...






Kommentarer
Postat av: sofia

Snyggt både med och utan glasögon. Det var väl ett diplomatiskt svar :)

2010-09-08 @ 19:51:12
Postat av: sofia

Jag är intresserad av politik i allmänhet och skolpolitik i synnerhet. Därför undrar jag hur går snacket mellan dig och dina klasskamrater angående de olika förslag som har presenterats i valrörelsen? Har du någon egen ide om vad den svenska skolan behöver?

2010-09-08 @ 20:03:27
Postat av: Linda

Väääääldigt pinsamt detta men jag är inte så med i det där med valet. Vi har inte ens pratat om det i skolan så vi är väl inte så allmänbildade ... hrrrm.

2010-09-08 @ 21:20:56
Postat av: Esther

väldans heta glasögon :) faktiskt passar du i dom! Men behöver du eller varför har du skaffat dom?

2010-09-08 @ 22:54:06
URL: http://svensonlivet.blogg.se/
Postat av: Linda

nej, det är bara fönsterglas så bara som accessoar :)

2010-09-09 @ 08:15:07
Postat av: Sofia

Haha, det är lugnt. Man har ju olika intressen i livet :)

Ha en bra vecka

2010-09-12 @ 20:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback