ONSDAG

Idag har jag:

09:13 Började titta på avsnittet av The Good wife som jag missade i måndags. Alltid lika bra!

 




14:10 Kommit hem från en timmes promenad som började bra med musik i öronen och till och med lite sol. På sista halvan av rundan la batteriet på mp3:n av (är väldigt gammaldags och bryr mig inte om ipod och sådana saker) och dessutom kom den med korta uppehåll skurar där regnet stod som spön i backen. Så såhär mysig var man sedan... En lång dusch på det!

 


14:56

Efter duschen SKREK magen efter mat så jag hittade några gamla brödbitar som jag räddade genom att snabbt steka dem lite på varje sida.

 

 

15:35 Resten av eftermiddagen har jag frusit som ett djur, antagligen efter nedkylningen regnet gav, så jag har suttit med duntofflor och vinterjackan inne. SÅhär efter 4-5 timmar så börjar jag bli varm igen så resten av kvällen kan jag nog klara mig utan dem.

 

 

Nu ska jag laga nåt till middag och sedan se idol.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback