PAPILJOTTER

Härom veckan köpte jag pailjotter som jag håller på att prova just nu. Jag vill gärna ha håret lite lockigt ibland men att göra det med locktång sliter så galet mycket på håret varenda gång så därför tänkte jag prova papiljotter. Det är bara att sätta i dem när man har tvättat håret och sedan låta de sitta tills det torkar (i värsta fall kan man föna det torrt men det sliter ju också på håret).

 

Det är också bra om man vill spara tid, dessa sätter man i på 5 minuter på kvällen efter hårtvätten och sedan sover man med dem (finessen med mjuka rullar) och på morgonen har man utan någon ansträngning ett vågigt hårsvall. Jag tror att dessa ger lite mer vågigt hår, vill man ha mer utstuderade lockar får man nog satsa på exempelvis skumgummispolar eller något sådant.

 

Resultat kommer snart!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback