SCRAPBOOKING OCH PAKETINSLAGNING

Igår hade min syster samlat ihop för en scrapbookingkväll, en måndag sådär, vilket var väldigt kul. Vi scrappade och åt mat blad alla papper och grejer och hade det trevligt. Jag gjorde julkort, hann visserligen bara några stycken.

 

Framåt halv tio började vi istället göra en maskeradoutfit till min andra syster som var lite stor och klumpig (inte systern utan dräkten alltså! bara förtydligar) som ni kanske ser. Men den gick med nöd och näppe ut genom dörren i alla fall. Blev hur som helst väldigt bra, jag vill också gå på maskerad och klä ut mig till ett paket nu. När man sitter på en stol ser man inget mer än benen som sticker ut typ, haha.

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Julia

Hallå! Det låter ju som min stora klumpiga syster!!!

2010-09-14 @ 15:09:17
URL: http://juliahallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback