SECOND HAND OCH UTSTÄLLNING

Idag var jag och letade secondhand-fynd med Esther, vi hade flyt även om vi kom precis innan det stängde. jag köpte en svart kavaj (för 60 svenska enkronor!) som min pyssliga förmåga ska få fixa till och Esther köpte en massa tyger att sy ett lapptäcke av (mycket ambitiöst måste jag säga). Dit ska jag gå igen för det var ju jättekul och jättebilligt. En ny hit helt enkelt! Sedan var vi även så kultiverade att vi var på utställning så vi har hunnit med en del idag.







Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilken glasögonorm du har blivit!!

2010-09-11 @ 17:15:11
URL: http://kickisfoton.blogspot.com
Postat av: Linda

ja, som killen i klippet nedan...

2010-09-11 @ 19:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback